Night Time Skincare Rituals you need to Follow Now


ညအိမ္​ခါနီးဆို အျမဲလုပ္​​ေပးဖို႔ မ​ေမ့နဲ႔​ေနာ္​ 🎀😴👌💤

Hello ... ခ်စ္​တို႔​ေရ
တို႔ရဲ႕ အသားအေရအလွအပကို ေန႔ဘက္ေတြမွာပဲထိန္းသိမ္းရံုနဲ႔ မလံုေလာက္ပါဘူး။ ညဘက္အိပ္စက္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း အသားအေရကို အေကာင္းဆံုးထိန္းသိမ္းႏိုင္မွ လွပႏုပ်ိဳမႈကို အစဥ္အၿမဲပိုင္ဆိုင္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ၿဖိဳးနဲ႔႐ိႈးက ဒီတစ္​ခါမွာ​ေတာ့ အားလံုးအတြက္​ ညအိပ္ခါနီးတိုင္း ပံုမွန္ျပဳလုပ္ေပးသင့္တဲ့ အလွအပေရးရာနည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြကုိ ေဝမွ်ေပးလိုက္ ပါတယ္ရွင္။ ဒီအခ်က္​​ေလး​ေတြက Skincare ​ေတြ Makeup ​ေတြသံုး​ေနတာထက္​ကို ထိ​ေရာက္​ပါတယ္​ ။ ၿဖိဳးနဲ႔႐ိႈးဆို အျမဲလိုလိုက္​နာလို႔ ငယ္​တဲ့႐ုပ္​​ေပါက္​​ေနတာ​ေလ 😝

မိတ္ကပ္ေတြကို လံုးဝေျပာင္ေအာင္ ဖ်က္ပါ။

ညအိပ္ရာမဝင္ခင္ မိတ္ကပ္ေတြ၊ မ်က္ေတာင္ေကာ့ေဆးေတြကို ေျပာင္စင္ေအာင္သန္႔စင္လိုက္ျခင္းက အသားအေရကို လွပစိုေျပေစပါတယ္။ ေခၽြးေပါက္ေတြကိုလည္း သန္႔စင္ေစတဲ့အျပင္ ဝက္ၿခံမျဖစ္ေအာင္လည္း ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

 ေခါင္းအံုးျမင့္ျမင့္ သံုးၿပီး အိပ္ပါ။ 

၂လက္မကေန ၄လက္မၾကားအျမင့္ရွိတဲ့ေခါင္းအံုးနဲ႔ အိပ္စက္ျခင္းက ခႏၶာကိုယ္တြင္းက ေသြးေၾကာေတြရဲ႕ စီးဆင္းမႈကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ မ်က္ဝန္းေအာက္က အရည္အိတ္ေဖာင္းျခင္းနဲ႔ မ်က္ခြံမို႔ျခင္းေတြကိုလည္း ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

 ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးတဲ့ hand cream လိမ္းၿပီး အိပ္ပါ။ 

တစ္ေန႔လံုး ေနပူဒဏ္နဲ႔ ဖုန္မႈန္႔ေတြေၾကာင့္ ေျခာက္ကပ္ေနတဲ့ သင့္လက္ေတြကို ညအိပ္ရာဝင္ခါနီးတိုင္း ေဆးေၾကာသန္႔စင္ၿပီး ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးတဲ့ hand cream လိမ္းေပးပါ။ ဒီလို လိမ္းေပးျခင္းအားျဖင့္ လက္အသားအေရကို ျဖဴဝင္းစိုေျပေစၿပီး လက္သည္းကိုလည္း အားျဖည့္ေပးႏို္င္ပါတယ္။ တစ္​ကိုယ္​လံုးလိမ္​းလဲရတယ္​​ေနာ္​ 😘

ႏူးညံ့တဲ့ေခါင္းအံုးစြပ္သံုးပါ။

ပိုး (သို႔မဟုတ္) ဖဲနဲ႔ ခ်ဳပ္လုပ္ထားတဲ့ ေခါင္းအံုးစြပ္ေတြကို အသံုးျပဳျခင္းက သင့္ဆံပင္ကို အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ လွပေပ်ာ့ေပ်ာင္းေစပါတယ္။ ခ်ည္သားေခါင္းအံုးစြပ္ေတြကေတာ့ ဆံသားရဲ႕ အေပၚယံအလႊာကို ပ်က္စီးေစႏိုင္ပါတယ္။ ပိုးသားေခါင္းအံုးစြပ္ မသံုးခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ ခ်ည္ေပ်ာ့သား (သို႕မဟုတ္) လီနင္သားေခါင္းအံုးစြပ္ေတြကို ၃ရက္တစ္ခါ လဲလွယ္အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္။

ဆံပင္ကိုစည္းေႏွာင္ၿပီးမွ အိပ္ပါ။ 

ဆံပင္မွာကပ္ၿငိေနတဲ့ အဆီေတြ၊ ဖုန္မႈန္႔ေတြနဲ႔ ဘက္တီးရီးယားေတြက ညအိပ္စက္တဲ့အခါ သင့္မ်က္ႏွာေပၚနဲ႔ ေခါင္းအံုးတစ္ေလွ်ာက္ ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားႏုိင္ၿပီး အေရျပားကိုထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ညအိပ္ခါနီးတိုင္း သင့္ဆံပင္ကို ေသခ်ာစည္းေႏွာင္ၿပီးမွ အိပ္စက္ပါ။

အိပ္ခ်ိန္ ၈နာရီခန္႔ အိပ္စက္အနားယူပါ။

အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းေၾကာင့္ ေသြးလည္ပတ္မႈအားနည္းသြားၿပီး မ်က္ဝန္းတစ္ဝိုက္ကေသြးေၾကာေတြကို ထိခိုက္ေစတာေၾကာင့္ မ်က္ကြင္းညိဳျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အသားအေရကိုလည္း ေျခာက္ေသြ႔ၾကမ္းတမ္းေစပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ညတိုင္း ၈နာရီခန္႔ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္စက္အနားယူပါ။

Eye cream သံုးၿပီးမွ အိပ္ပါ။ 

ညအိပ္ရာဝင္ခါနီးတိုင္း ေရဓာတ္ျဖည့္ေပးတဲ့ eye cream သံုးေပးျခင္းက မ်က္ဝန္းတစ္ဝိုက္ အေရးအေၾကာင္းျဖစ္ျခင္း၊ မ်က္ကြင္းညိဳျခင္း၊ မ်က္အိတ္ ေဖာင္းျခင္းေတြကို ကင္းေဝးေစႏုိင္ပါတယ္။ ေရဓာတ္ျပန္လည္ျဖည့္တင္းေပးႏုိင္ၿပီး မ်က္ဝန္းတစ္ဝိုက္က အသားအေရကိုလည္း လွပျဖဴဝင္းေစပါတယ္။ eye cream မ႐ွိရင္​ သွ်ား​ေစာင္​းလက္​ပက္​ Gel ​ေလးကို နဲနဲသုတ္​အိပ္​ပါ။

အို​ေခ ဒီအခ်က္​​ေလး ၇ ခ်က္ကို အျမဲတ​ေစ ဂ႐ုတစိုက္​နဲ႔ လိုက္​မယ္​ဆိုရင္​ အသား​ေရျပသနာ​ေတြကို ၁၀၀% ကာကြယ္​ႏိုင္​မွာပါ႐ွင္​့ ။ ကာကြယ္​ျခင္​းက ကုသျခင္​းထက္​ ထိ​ေရာက္​တယ္​ဆိုတာ မ​ေမ့ပါနဲ႔​ေနာ္​.
​ေနာက္​​ေန႔လဲ မိန္​းက​ေလးတိုင္​း သိသင္​့တဲ့ အလွအပထိန္​းသိမ္​းနည္​း​ေလး​ေတြ ​ေျပာ​ေပးသြားမယ္​​ေနာ္​.


#PhyoandShio #PhyopapaBlogs
Follow my blog with Bloglovin

Popular Posts